Хочете обміняти або повернути товар?

Обмін та повернення

1 Переконайтеся, що пройшло не більше 14 днів

Товар не був у використанні та не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнало змін тощо.

Повернений товар не повинен мати механічних пошкоджень або слідів використання.

Збережені всі ярлики та заводське маркування.

2 Підготуйте документи

Касовий чек або видаткову накладну.

Банківську картку, якщо ви оплачували нею.

Заповніть заявку на повернення або обмін товару та покладіть її у посилку.

3 Відправте товар нам

Куплений товар повертається службою доставки "Нова Пошта".

Для оформлення повернення Покупець повинен зв’язатися з Продавцем за контактними даними, вказаними на сайті, та узгодити умови повернення.

Допомога та консультація

Які товари підлягають поверненню?

Усі товари, які не були у використанні, мають товарний вигляд і повну комплектацію.

Як повернути товар, придбаний онлайн?

Зверніться до служби підтримки магазину або відправте товар "Новою Поштою".

Коли магазин зобов’язаний повернути гроші?

Одразу після розірвання договору або протягом 7 днів за домовленістю.

Які товари не підлягають поверненню?

Продукти харчування, лікарські засоби, предмети гігієни, косметика та парфумерія, нижня білизна та панчішно-шкарпеткові вироби.