Хочете обміняти або повернути товар?

1 Переконайтеся, що пройшло не більше 14 днів
Товар не був у використанні та не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнало змін тощо.
Повернений товар не повинен мати механічних пошкоджень або слідів використання.
Збережені всі ярлики та заводське маркування.
2 Підготуйте документи
Касовий чек або видаткову накладну.
Банківську картку, якщо ви оплачували нею.
Заповніть заявку на повернення або обмін товару та покладіть її у посилку.
3 Відправте товар нам

Куплений товар повертається службою доставки "Нова Пошта".
Для оформлення повернення Покупець повинен зв’язатися з Продавцем за контактними даними, вказаними на сайті, та узгодити умови повернення.
Які товари підлягають поверненню?
Усі товари, які не були у використанні, мають товарний вигляд і повну комплектацію.
Як повернути товар, придбаний онлайн?
Зверніться до служби підтримки магазину або відправте товар "Новою Поштою".
Коли магазин зобов’язаний повернути гроші?
Одразу після розірвання договору або протягом 7 днів за домовленістю.
Які товари не підлягають поверненню?
Продукти харчування, лікарські засоби, предмети гігієни, косметика та парфумерія, нижня білизна та панчішно-шкарпеткові вироби.